diumenge, 23 de novembre de 2008

He perdut els meus escrits!

Demà farà tres setmanes que el tècnic se'm va endur el PC per veure què li passava. La bios no reconeixia el disc dur i podria ser per qualsevol motiu. En el pitjor dels casos l'haurien de formatar de nou.
Quan em va demanar què volia que em recuperessin, si podien,li vaig respondre sense dubtar que em salvés la carpeta dels meus escrits.

En aquest poble tot va a poc a poc. Sort que tenia muntat un petit sistema amb Wi-fi pel portàtil. Per això no m'anguniejo. Però estava treballant uns poemaris, amb poemes que havia publicat a llocs diversos a Internet i que després havia anat esborrant.

Aquest incident m'ha fet adonar que està bé tenir els escrits desats en un lloc web. El problema vindrà si algun dia volgués participar en algun concurs. Aleshores els hauria de poder desar de manera que Google no els indexés o bé esborrar-los.L'altra solució és ésser sistemàtica i anar desant els escrits al disc dur extraïble que em vaig fer instal·lar, cosa que em costa una mica.

Per sort, a les meves correspondències he trobat algun poema que havia enviat a amics i els podré recuperar. A part de tot el que tinc anotat a la meva llibreta. De vegades, però, de la llibreta al Blog els poemes canvien. Sempre els rellegeixo i vaig canviant coses.Espero poder-los reconstruir i acabar els poemaris que vaig començar a publicar aquí.

El millor cas seria que el Jaume m'hagués pogut salvar la carpeta dels escrits. A veure si hi haurà sort! I compte amb es troians, que són traïdors...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada