dimecres, 24 de desembre de 2008

Nadal 2008.

Hem guarnit la casa, hem fet el pessebre. Hem fet un sopar senzill, sense embrancar-nos i fàcil de fer. El nen ha tingut el seu tió i ha vist son pare. La mare s'ha trencat l'espatlla per quatre punts i està ingressada, però està bé d'estat d'ànims. I demà el germans, fills i nebots ho celebrarem plegats. Així ho ha volgut la mare. Si puc, aniré pel matí a veure-la a Sant Pau. Ella està tranquil·la i ja ens en sortirem. I jo estic contenta, perquè, encar que lluny, hi ha qui m'estima. I qui m'estim molt.
Aquesta és la nit de Nadal, ho sap tothom i és profecia, la meva mare ho va dir un dia...
I el director de l'escola, que és un catxondo, ens ha enviat la Felicitació de Nadal, una foto on tots el mestres fem el Pessebre Vivent....
Bon Nadal a tothom!!!

2 comentaris:

  1. :O vaja! em sap greu això de la mare :( espero que es quedi només amb l'ensurt.

    De tota manera espero que t'ho passis molt rebé i, per cert, estàs molt guapa a la foto

    (com diria algú: psè, aquests mestres, menys treballar ... és broooomaaaaaa)

    Bon Nadal!!!

    ResponElimina
  2. Hola, Clídice:

    a la mare l'hauran d'operar per posar-li una pròtesi, d'això no se'n lliura, però esperem que tot vagi bé.
    I mira, està bé anar de bon rotllo a la feina...
    Que passeu Bon Nadal!!!
    :)

    ResponElimina