dilluns, 29 de desembre de 2008

Sense nen, amb temps.

Des d'ahir i per primera vegada, quasi, en set anys, estic sense nen. El meu fill va marxar ahir al matí amb el grup de Castors del cau de Moià.Van anar a Berga i tornen avui cap a les set del vespre. Per mi és una novetat, estar dos dies i una nit sense el meu fill, que sempre és amb mi -jo, que tinc un règim diferent de l'habitual en els casos de separacions.

Ahir vaig tenir temps de prendre'm la vida amb calma, jeure al sofà i mirar bons programes a la tele. I de desestressar-me una mica. I avui m'he dedicat a acabar unes presentacions que estic fent per la firma d'en Joan Moret i per ALTERNATIVES, ambdues basades a Mallorca. Els volem publicar a Moretimaura, el weblog que vam començar amb en Joan Moret i que finalment tirarem endavant. Li agraeixo des d'aquí l'oportunitat que em dóna i la confiança que va dipositar en mi des que ens vam conèixer. És ell qui va voler que hi col·laborés i qui pacientment ha anat insistint perquè em decidís a fer-ho. De moment, gestionant el weblog, redactant i fent presentacions, coses totes elles que m'agraden. I és ell també qui de vegades m'ha parlat de fer, amb el temps, projectes comuns d'interiorisme, cosa que per mi seria un somni.

I he aprofitat avui per actualitzar les meves pàgines a Authorstreami a Slideshare, que penso utilitzar per fer els "embeddings" de les presentacions al blog (la primera) i per promocionar-les mitjançant el "tagging" o etiquetatge, a ambdues.

A part d'això, he fet feina de neteja de fons, a casa. Només una estona, però les vacances em cundeixen força. I em sento feliç de veure que, sortosament, em recupero molt ràpid dels estats de fatiga que em causa la lluita constant que és la meva vida de cada dia.

Aquest vespre tornaré a tenir l'hereuet a casa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada