dimecres, 3 de desembre de 2008

Water of Love.

L'equip directiu de l'escola on treballo ens ha demant, als mestres, tres cançons de la nostra vida,suposo que per fer alguna cosa el darrer dia del trimestre durant el "nostre" dinar de Nadal. Personalment, no puc dir que hi hagi una tal cosa, però és cert que sempre he anat associant cançons que m'agradaven a alguns moments especials.

Una de les primeres que recordo amb claredat, des dels meu quatre o cinc anys, és el "She loves you", dels Beatles. En segon lloc he triat "¿Por qué te vas?", de la Jeannete.La vaig conèixer veient "Cria Cuervos", d'en Carlos Saura, amb el primer noi amb el qual vaig sortir. No va durar gaire temps, el nuviatge, i sempre he recordat la cançó i la pel·lícula.Ambdues em van agradar molt. Finalment,he escollit el "Water of Love", dels Dire Straits. M'agradava molt, i ha tingut molt a veure amb la meva vida.

"Some day baby when the river runs free is gonna carry that water of love to me..."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada