dijous, 1 de gener de 2009

Any nou, vides noves i amics de fa poc i de fa molt.


Ha començat un nou any, el 2009.  El 2008, que per mi va ser dur al principi, ha acabat de la millor forma possible: ha dut amor a la meva vida, noves il·lusions i nous projectes. I el 2009 ha començat tot confirmant-ho tot i el començo feliç i plena d'esperança.

He rebut un parell de felicitacions virtuals, una de la meva família. La meva cunyada Míriam, que és una artista, l'ha ideada i feta, i el meu germà ens l'ha fet arribar via Internet.
L'altra, m'ha arribat d'un dels meus contactes virtuals, l'Avi Tomàs, un avi quasi invident que cada dia fotografia la sortida del sol i envia el seu Bon Dia a qui li ho demani. I ens fa arribar moltes coses més que els seus amics comparteixen amb ell.
I no vull deixar de comentar un fet per mi significatiu, del qual m'he adonat avui en escoltar el Telenotícies Migdia, a TV3. Tots els nadons que han nascut en primer lloc avui dia 1 de gener del 2009 a les quatre províncies catalanes han estat fills de pares immigrats fa uns anys a Catalunya. Concretament, pel que recordo, magrebins, algerians i sudamericans. Tots aquells als quals se'ls faci problema conviure amb gent que vénen d'altres països a treballar i a viure al nostre, que hi vagin pensant. D'ells, que es poden enriquir molt del contacte amb nosaltres, nosaltres també en podem aprendre molt. Entre altres coses, d'alguns valors que ells encara conserven i que nosaltres, al ritme de la nostra vida frenètica, sembla que haguem oblidat.
Feliç 2009 a tothom!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada