dilluns, 24 d’agost de 2009

No et vacunis de grip nova!!!

Avui he rebut un mail d'una persona de confiança, culta i educada, amb un enllaç a una sèrie de vídeos del Youtube que entrevisten una doctora popularment anomena da GHIS, activista contra les vacunacions en general i contra la vacuna de la grip nova que s'està preparant actualment a nivell mundial.M'he posat a mirar els vídeos, que són sis, d'uns vuit minuts cada una, i de moment he arribat al quart. Com que pertanyo a un col·lectiu amenaçat amb l'esmentada vacuna i el meu fill també, i com que m'agrada investigar i informar-me,la inquietud m'ha dut a fer una mica de recerca al Facebook.

I hi he trobat vídeos i enllaços a webs d'autors prestigiosos, que alerten en contra de la vacunació massiva contra aquesta malaltia.Ara és tard i no tinc temps, però demà miraré de fer un post amb els enllaços pertinents a fonts d'informació, els oficials i els altres. Avui he posat tansols l'enllaç als vídeos de la Ghis, una doctora que, per denunciar com funciona veritablement els sitema sanitari y els interessos que hi ha al darrere, va ser obligada a apartar-se del seu lloc de treball. Això sol ja fa pensar...A mi m'ha semblat una persona sensata, als vídeos de la seva entrevista dóna unes explicacions molt entenedores per a tots el mortals que no som metges i els podeu veure en v.O. subtitulada en castellà.

Amb el poc que he vist i llegit navegant per internet des del vespre fins ara, se m'han posat els pels de punta, però no vull escriure res del que he llegit sense posar els enllaços a les fonts. Demà hi dedicaré les estones lliures de la meva jornada i espero poder penjar el post a la tarda o a la nit.

Però us dic tansols això: Jo pràcticament ja he decidit que ni deixaré vacunar al meu fill ni deixaré que em vacunin a mi mateixa. No volem ser conillets d'Indies!!!


ESTIC ESGARRIFADA DE COM JUGUEN AMB LES NOSTRES VIDES!!!
INFORMEU-VOS RESPONSABLEMENT, DECIDIU LLIUREMENT I AVISEU ELS VOSTRES AMICS SI HO CREIEU OPORTÚ.

9 comentaris:

  1. Moltissimes Gracies Isabel, a la feina pero hem hagut de prendre mesures i duem mascareta i guants, Es tem que el brot feridor sobrevindra a Setembre.

    ResponElimina
  2. Això em sembla raonable, i les baixes de set dies, fer llit com es feia abans i anar al metge si no es millora.
    La mascareta ha de ser molt bona pequè et protegeixi, més aviat aïlla de no contaminar els altres.
    Segueixo investigant i la cosa és seriosa. Hi ha molts interessos econòmics darrere, posen dosis de mercuri a les vacunes i això és tòxic pel cervell.La indústria farmacèutica hi guanyarà billions de dòlars. Segons el Washington Post, als USA es pagarà a les farmacèutiques 15 dòlars per cada vacuna posada... I no estan ben determinats els possibles efectes adversos...

    ResponElimina
  3. Per qui ho vulgui mirar, la Baxter tenia la patent per fabricar la vacuna ja fa dos anys i Obama ha tret una llei exculpant-la de qualevol possible mort a causa de la nova vacuna. Només fa els tests previs la Baxter i no hi ha proves independents http://www.youtube.com/watch?v=IhXahpeMdUc

    Treieu conclusions...

    ResponElimina
  4. Hola Isabel, te agradezco el interés que muestras por el tema, casualmente yo también puse ayer una líneas en mi blog no quise añadir enlaces de otros sitios donde como tu pude ver las criticas que suscita este tema, me limito a decir eso esta ahí tu decides.

    Está será la 4 gripe de moda que nos regalan esos laboratorios, la pregunta es esta..¿ Como consiguen situar el producto en todo el mundo..?
    para mi la respuesta es el soborno donde mas duele, en los organismos de salud internaciones

    . Después de aterrorizar orbietorbi, ¿ Dime que jefe de gobierno o que ministro puede permitirse no hacer caso de esa información..?

    Como muchos profesionales y políticos opino que todo es un timo, pero como ellos dicen, tengo que seguir los protocolos, este mundo se esta volviendo asi
    Isabel protocolizado por lo que pueda pasar.

    Perdona mi español, un petonet desde Sant Pol de Mar

    mira el que jo vaig escriure .

    http://estebanmeditrraneo.blogspot.com/

    ResponElimina
  5. No debo perdonar nada, Esteban, faltaria!
    Petonets.

    ResponElimina
  6. Hola Isabel.
    Espero amb ànsia el post amb els enllaços, doncs estic molt interessat en el tema.

    Gràcies i una abraçada.

    ResponElimina
  7. Albert:
    el millor és no deixar-se dominar per la por a la malaltia, informar-se i tenir el cap clar. Hi ha molts interessos en joc. Evidentment, jo arribaré a les meves conclusions i cadascú n'haurà de treure les seves, però tinc clar que no vull que experimentin amb les nostres vides i menys amb la del meu fill.
    Abraçades!

    ResponElimina
  8. Tornaré a visitar-te, jo tampoc em vacunaré contra la grip, ja fa temps que ho tinc clar. Espere amb impaciència els enllaços.
    Moltes gràcies.

    ResponElimina