diumenge, 28 de febrer de 2010

Bones notícies per a Moià!

Després de molts dies de no seguir els meus blogs familiars, trobo per fí una bona notícia al de la Plataforma Moià diu Prou: el Tribunal de Cuentas de les Espanyes ha admès a tràmit la denúncia presentada pel MAP de Moià i obert diligències per investigar tot l'afer del deute milionari del nostre Ajuntament.Fa força dies, irònicament, comentava jo al blog esmentat que no volia una Catalunya independent mentre els nostres polítics siguin tan corruptes.Veig avui als comentaris que el Pepito i el Sisquet arriben a la mateixa conclusió. És ben trist que hagi de ser fora de casa que ens facin justícia, però si ens la fan, serà molt benvinguda. Que PSC i CiU ja sabem què van fer quan s'havia de votar per admetre a tràmit la investigació sol·licitada a la Sindicatura de Comptes... M'alegra veure que no estem del tot desemparats, com em semblava, i em refermo que, mentre els polítics d'aquí no demostrin ser més honestos, ens convé que hagin de competir amb els de Madrid. Que així els uns vigilen els altres i encara que sigui per allò de les antipaties, a veure si de tant en tant algú ens escolta.Ho sento si  a algú li fa mal el què dic, però als fets em remeto. Recomano si a algú li interessa que consulti el recull de notícies al Blog de Moià diu Prou. L'article del Regió 7 de divendres 25 de febrer ho explica molt clar.Vull agrair des d'aquí l'article que al seu dia va escriure en Miquel Saumell al Radar de Sarrià en solidaritat amb nosaltres i l'interès que va mostar pel tema.I reconec des d'aquí que hi ha hagut unes persones que sí que han fet la feina ben feta, els homes i dones que treballen al MAP (Moià Alternativa de Progrés), com han vingut a demostrar els fets. M'alegro molt que algú em faci renéixer una mica de confiança...

5 comentaris:

  1. Si parem la corrupció, no sortirem de la crisi. Hem de començar de zero.TOTS FORA!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Isabel,
    Allò ho vaig escriure ben convençut. Sempre he pensat que en casos d’abusos flagrants per part dels polítics els ciutadans que els hi paguem el sou tenim l’obligació de denunciar-ho públicament, ni que només sigui amb l’objectiu que més d’un es posi vermell en veure reflectits negre sobre blanc i a la vista de tothom els seus abusos.

    ResponElimina
  3. GARBI, suposo que volies dir que si NO paremla corrupció no sortirem de la crisi. Totalment d'acord amb tu.

    MIQUEL, sé que vas fer el post ben convençut.Per això ho agraeixo encara més, ja que en aquest món digital és bo veure que malgrat pensem que no arribem a ningú, no és cert.

    Gràcies a tots dos!

    ResponElimina
  4. me n'alegro molt per tots vosaltres guapa :)

    ResponElimina