diumenge, 14 de març de 2010

Les aigües de març



Feia deis que no passava per aquí. He estat enfeinada amb coses, el treball, alguns projectes.La nevada, dilluns, ens va deixar dos dies amb l'escola tancada i els nens i nenes jugant al carrer. El meu fill ha estat tres setmanes amb mal de panxa, ditxós virus que no el deixava en pau, matins i vespres, i tots a dieta. Dimecres, per sort, ell i la seva classe van poder marxar de colònies, però van retardar la sortida a mig matí, per prudència.Van tornar cansats, però contents. Però fa dies que diu que no vol anar més a fútbol i no sé ben bé què he de fer.

Personalment hauria d'estar contenta. Dissabte 27 de març es presentarà a Mallorca un disseny amb què he col·laborat, un sistema de làmpades. Com que també l'hem presentat a un concurs, no en donaré més detalls, de moment.Ja ho faré quan pugui. Dic que hauria d'estar contenta, però ara mateix estic una mica no sé si freda o decebuda. És dur adonar-se que una competeix, no amb cap altra dona ni amb cap home. Avui m'he adonat que ho estava fent amb les notícies i el Llibre de les Cares. Com que no m'agrada esperar en silenci, he fet mutis per el foro. Demà serà un altre dia.

Entre mi mateixa: estic emprenyada, però també estic trista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada