dijous, 24 de juny de 2010

Sant Joan 2010

Ha passat la Revetlla i el meu balanç hauria sigut bo, ja que, sembla que degut a la crisi, hi ha hagut menys petards i menys soroll ambiental. Tot i així, la meva gossa ha estat igualment ben destirotada i no hi havia manera de calmar-la. Finalment hem pogut dormir i gaudim del nou dia amb tranquil·litat. Però m'assabento pel Facebook que alguna cosa ha passat i ara, mentre escric, estic escoltant per la televisió el relat de la desgràcia transcorreguda anit. No entraré a jutjar res. Tan sols vull expressar el meu condol als familiars de les persones que han mort avui. Aquestes morts enterboleixen el gaudi de la festa. De totes maneres, això no impedeix que, des d'aquí, desitgi el millor a tothom, amb una bona abraçada!

4 comentaris:

  1. A Sant Pere de Ribes també s'ha notat el fet que no hi hagin tirat tants coets ni petards.
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Aqui a Sant Pere de Ribes també he apreciat molts menys coets i petards, deu ser la crisi...

    Salutacions.

    ResponElimina
  3. és un fet molt trist i que hauria de provocar que, tots plegats, reflexionéssim una mica més sobre quina mena de societat volem i com s'han de fer les coses.

    m'agrada com t'ha quedat el blog :)

    ResponElimina
  4. Tens raó, Clídice.
    Gràcies pel comentari del blog, a mi també m'agrada!
    :)

    ResponElimina