divendres, 2 de juliol de 2010

Estrany final de curs

S'ha acabat el curs escolar i avui acabo al meva feina, en teoria. A la pràctica queden alguns petits serrells de coses a fer: serà la setmana vinent, no em sap cap greu. Ha estat un final estrany, però, ja que el dia 30 acabàvem un curs i l'1 de juliol començàvem el 2010-2011, sense haver pogut descansar ni un borrall. Així que una servidora, amb l'esgotament que porta a sobre, difícil de fer sentir a algú altre, i amb el cap espès, tenia problemes per seguir el fil de les converses a les reunions. Aquest és l'aperitiu que ens ha servit el Sr. Ernest Maragall -confesso que no és sant de la meva devoció...   

A les reunions de classe, pares i mares preguntaven per l'horari nou i, és clar, sortia el tema de la setmana de vacances al febrer. La majoria no l'han rebuda bé, ja que els causarà molts problemes. Entre d'altres, l'haver de pagar algun tipus de servei perquè algú els guardi els nens mentre ells treballen -això els que tenen feina. Perquè, no ens enganyem, els que podran anar a esquiar seran una minoria, o els de sempre, i més ara amb la quantitat de gent que hi ha a l'atur. Que la motivació és aquesta no me la invento jo, la va citar, potser sense adonar-se'n, el mateix Ernest Maragall. Va sortir al Telenotícies, a TV3, i tothom ho va poder escoltar com vaig fer jo. No m'entretindré a buscar l'enllaç a la notícia, o no ara mateix, perquè no sé si el trobaria. Si puc ja ho faré. 

Que tingueu bones vacances els que en teniu. I els que les somnieu, que tingueu prou paciència i energia per esperar que us arribi el dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada