dimarts, 6 de juliol de 2010

Matinada d'estiu

Tot i tenir, sovint, problemes per agafar el son, aquesta nit he dormit bé i avui m'ha despertat, a les set del matí, un raig de sol que espetegava cambra endins per una escletxa de la persiana. A l'estiu fa bo llevar-se a aquesta hora, amb la calor i la fresca i la lluminositat del dia. I a hores d'ara estic esmorzada i he fet un munt de coses. El nen encara dorm. Sortosament, tenim tots dos vacances i poder alentir el ritme de vida s'agraeix, ja que l'estrès que normalment em veig obligada a suportar, de debò que no el tolero gen bé.

Enguany m'he matriculat a dos cursos a la UOC, un de creació de pàgines Web i un altre d'introducció  a la fotografia digital. El curs començà demà, si no m'erro, però ja tinc penjats els materials a l'aula i ja he començat a estudiar. La UOC ha estat una de les millor experiències de la meva vida. Hi vaig començar Humanitats i ho vaig deixar per la dedicació que em suposava, però he seguit fent-hi cursos d'estiu. El primer fou el 2008, d'introducció al Web 2.0, amb motiu del qual vaig engegar aquest blog. Va suposar un canvi qualitatiu a la meva vida, el meu salt digital de debò. Ara en tinc tres en un, de blogs,  dedicats al disseny d'interiors, i estic desplaçant els meus poemes cap a un altre de nou que es dedicarà només a aquest aspecte. Tot això a part de l'Oasisideserts. I a més porto un altre blog de tres en un, també dedicat al disseny, en comú amb un amic.

Em plau molt estudiar de nit, quan tot és en calma, sense sorolls afegits, en un entorn silenciós. Ja m'agradava quan feia batxillerat, de joveneta. Eren dels pocs moments de pau de la meva vida i fer-ho ara em segueix produïnt la mateixa sensació. La UOC m'estalvia els problemes que em suposen els estudis presencials i em dóna independència, en poder-ho fer des de casa i en els horaris que jo personalment tinc disponibles. Enguany he triat el tema de les webs, encara que no tinc clar que me'n surti, però ho intentaré, ja que és el pas natural ara que la blogologia forma una part habitual de la meva vida. I el tema de la fotografia m'ha cridat de sempre, és creatiu i m'interessa per aplicar-lo a l'interiorisme i al disseny, a part d'anar-me bé per la part d'imatge dels blogs. Així que espero gaudir-ho molt, encara que, amb dos cursos, no sé si m'he embrancat massa. De moment, fins ara, ha gaudit de la calma de les primeres hores del dia, i tansols puc dir que poder viure sense presses és una felicitat immensa!

2 comentaris:

  1. Hola Isabel.
    Despertar-se aviat és tot un plaer perquè el dia cundeix més per a fer coses. I a mi també m'agrada, després de sopar, tenir un temps de pau per a llegir, estar a l'ordinador, escoltar algun podcast...
    M'ha agradat molt aquest post. Més que res, perquè gràcies a la UOC tu i jo ens vàrem conèixer. Veig que al final t'has apuntat al curs de fotografia. Ja em diràs què tal.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Finalment, després de tot un dia de problemes a Bloggers -s'ha comentat al Facebook- he pogut publicar el teu comentari. Ja et contaré!

    ResponElimina