dilluns, 13 d’octubre de 2008

Nou blog

Presento avui un nou blog, La classe de la Isabel, que neix amb la intenció d'apropar els mitjans disponibles a Internet als meus alumnes, enguany de primer curs de primària.

La idea ha sorgit arran del nome que ens ha "tocat", Pessebristes, i del fet d'haver de fer un projecte sobre el nom de la classe. Avui mateix se m'ha acudit fer una mica de recerca a Sant Google i al You Toube i han estat tantes les coses que he trobat, que era de calaix prendre aquesta decisió.Deixaré un enllaç des de l'Oasisideserts al meu nou blogspot, encara que no a la inversa, donat el caràcter personal del meu oasi.

Estic molt engrescada i esperançada que el blog que neix avui em faciliti la feina des de l'aula i em permeti treballar amb els alumnes amb els nous mitjans informàtics i internautes disponibles.I espero que si algú hi passa li agradi igualment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada