dimecres, 20 d’agost de 2008

La vida felic.

Avui deixo aquí una finestra oberta a una petita joia que he trobat. "The Happy Life", la vida feliç. O de com ens fem la vida feliç de la manera que sigui...
Suposo que jo me la hi faig amb els meus escrits i amb els meus poemes. Ells són les postals amb què guarneixo les parets de la meva vida petita, tan normal que no ho pot ser més. I la fan més intensa i viva, i fan que tot sigui millor. Ells tornen la cosa més insignificant en una vivència magnífica. I tornen la meva vida, de la qual no em puc queixar, però que no té res d'especial, en una experiència única i irrepetible.

2 comentaris:

  1. Fa tan poc temps coneguda i ja tan estimada Isabel: Ja fa anys em van enviar això per mail, ni tan sols recordo qui.
    Happiness does not exists, happiness is made of happy moments. Make the best out of them !!!
    La felicitat no existeix, la felicitat esta feta de petits moments feliços. Treu-ne tant com puguis !!!!
    El video...una petita meravella.

    ResponElimina
  2. Em sembla que és així com dius, Joan. Gràcies per les teves sàvies paraules, i una forta abraçada!

    Isabel.

    ResponElimina