dissabte, 16 d’octubre de 2010

Coses bones que m'han passat avui 3

He tingut un episodi de reflux d'aigua del vessant general de l'edifici on visc, per la pica de la cuina de casa, i m'ho he trobat al migdia. És la tercera vegada que em passa aquest any i de seguida m'he adonat de què anava. Per això he escrit immediatament a l' administradora de la finca i per la tarda ja m'ha vingut el paleta. Han pogut desembussar la canonada des de casa i li sembla que aquesta vegada segurament han desfet el tap del tot.

He tingut sort: em toca el rebre perquè visc en un primer i clar, sóc la primera en el trajecte ascendent de l'aigua. Si no ho haguessin pogut arranjar, durant el cap de setmana no hauria pogut ni cuinar, ni rentar plats ni rentar roba. Així que estic ben contenta que s'hagi pogut arreglar tan ràpid!

2 comentaris:

  1. una forma excel·lent de reconvertir un fet del qual te'n podries estar queixant ;)

    ResponElimina
  2. Doncs sí, realment vaig tenir sort, perquè al poble on visc realment costa molt que et vingui un operari per qualsevol cosa. I l'implicat puc dir que sempre ha sigut una persona amatent per les urgències i molt competent. Així que ho considero una sort!

    ResponElimina