dimecres, 13 d’octubre de 2010

Les coses bones que m'han passat avui 2.

  • Avui ha fet fred i he perdut la veu, degut a un refredat, però no m'amoïna: és una situació coneguda.
  • He tingut festa per la tarda i he treballat molt en coses que m'interessen.
  • M'estic preparant el taller de color de l'escola i he après més en aquests dies que a totes les classes de color de quan estudiava interiorisme.
  • Tot el què estic llegint de color ho podré aplicar a la pintura.
  • Tinc moltes ganes de dedicar-me al color, també en el camp de l'Interiorisme, encara que de moment no el practiqui.
  • El Jordi està entusiasmat amb les classes de dibuix i jo m'he encarregat, via Internet, quaderns per pintar a l'oli i un caballet de sobretaula -el meu pis és tan petit que un de gran ocuparia massa lloc...
  • Ara vaig a sopar, amb molta feina feta, i em queda per després plegar la roba del nen.
  • M'agrada el nou Twitter i espero llegir una mica abans de dormir -un llibre, ep.
  • Tant de bo pugi descansar encara que no dormi gaire.
  • Una abraçada virtual a qui arribi aquí :)

2 comentaris:

  1. abraçada de retorn ;) i mira que no m'enganxo al twitter, i em costa d'entendre, jo que m'enganxo a tot :D

    ResponElimina
  2. No m'hi enganxo pas, al Twitter, només me'l miro de tant en tant, i segueixo algun enllaç interessant.Però han millorat el disseny de la pàgina i m'agrada :)
    Gràcies per venir i gràcies per saludar, wapa!

    ResponElimina